6 Eylül 2015 Pazar

Vegansal problemler

Tatilimin son ayağı olan Bursadan bildiriyorum, gelmeyin.Sıcak.Evet nemde çok ama SICAK.
Ayrıca herkes iskender partisi yapıyor, kebablar havada uçuşuyor, mercimek çorbasıyla yoldaş oldum.Gitmiş bulunduğum piknikte patlıcan ve mantarla hayatta kaldım, kahvaltıda patates yemekten içim şişti.
Bugün ve yarında nilüfer müzik festivali var, vegan yemek de olacağıyla ilgili bişeyler duydum umarım doğrudur. Zaten fast food değil yöresel derneklerin yaptığı yemekler satılacakmış.
Benim minnak kendi halinde uzak mesafesi yarım saat sayılan memleketime döneceğim bi iki güne, otoban gör gör nereye kadar.Sonra da yeni aldığımız buzluğu doldururken yaptığım buraya koymaya değecek vegan şeylerin bi resmini çekeyim, yaz yaz nereye kadar ben bile sıkıldım.Neyse herzamanki gibi vegan kalın!
Über not:Geceleri soğuk oluyomuş aman diyim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder