7 Eylül 2015 Pazartesi

Vegan ıssız adaya düşerse?

Pekii diyelim ki ıssız adaya düştün, sadece hayvanlar var yer misin ya da diyelim ki tavuk yumurtası buldun o zaman yersin dimi?
Peki pekii çok acı çeken bi hayvan var naparsın?Öldürürsün değil mi?Hani acısız ölüm yoktu? Yani tamam canı acıyor da çok acımıyo diyelim ne kötüleşiyo ne iyileşiyo o zaman naparsın?
Peki sinek/böcek öldürmüyo musun onlarda hayvan, onlar da hissediyor?(Benim için cevapladığımda karşıdakini göt etme garantili sorum bu.Çünkü hayatımda sadece bi kere böcek öldürdüm.Fobim var öldürmeyi geç yanına bi metre yaklaşırsam madalya verilir o derece.O tek seferde de 13-14 yaşındaydım, evde yalnızdık ve kardeşim çok korkmuştu.)
Peki şimdi sen ne yiyorsun, yani gerçekten ne yiyorsun?
Et yemek için yaratıldık biliyorsun değil mi?(Hı hı evet o yüzden yüksek kolesterolden ölüyoruz, damarlar tıkanıyor, hep brokoliden.)
Not:Burda yazılan soruların hepsi o ya da bu şekilde bana defalar defalar defalarca soruldu.Her vegan bu soruları tatmıştır ya da birgün bu soruları tadacaktır.
Yürekten gelen not:Şehit ailelerine sabır diliyorum.Onlara dünyadaki bütün sabırları diliyorum, yetmez biliyorum. Benim dilim ne şehitler ölmez demeye varıyor, ne de vatan sağolsun demeye.Ölüyor çünkü yolda görseniz çocuk diyip gülüp geçeceğiniz fidanlar ölüyor, sırf baştaki adam bize oy vermediniz böyle oldu diyebilsin diye.O yüzden kusura bakmayın ben şehitler ölmez vatan bölünmez demiyorum, diyemiyorum.Vatan sağolmasın o gencecik fidanlar sağ olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder