25 Eylül 2015 Cuma

Kurban bayram mıdır?


Yüzbinlerce masum canlının katline bayram denir mi?
Masum bir canlıyı öldürmek bi diğerini cennete sokar mı?
Cennetin kapısı kanla mı açılır?
Biliyorum çok yeniyim bu blog işinde ama birkaç yazımı okuduysanız biliyorsunuzdur müslüman olmadığımı.
Yani bu günlerin bana bayram olmakla uzaktan yakından alakası yok.Arkadaşlarım da komiklik yapmaya çalışıyor biliyorum, videolar, snaplar atıldı.Ha ben pek gülmedim o ayrı kızamadım da ama gülmedim.Kuzenim bile başta snap atıp vegan vejetaryen arkadaşlara gelsin diye kurbanı çekmiş , ama sonra yanıma gelip açsan vegan bişiler bulmaya gidelim sana demiş bi insan, tatlış yani kızılmıyor.
Bir de kafamı çok kurcalayan bi soru daha var, veganlıkla , kurbanla falan ilgili değil tamamen benim hayatımla ilgili.
Rahat ama biraz piskolojik baskı altında Eskişehir'de yaşamak mı yoksa piskolojik açıdan rahat ama maddi açıdan biraz zorlanarak İzmir'de yaşamak mı?
Şu aralar kafamı en çok kurcalayan soru da budur.
Hah bir de badem peynirimi yaparken resimledim vallahi en yakın ve boş zamanımda gelecek post.
Kimseyi öldürmeyin, hayvan cesedi yemeyin, vegan kalın!
Keşke keşke.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder